Help é possível converter essa Cleo para lua?

SeshBR

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Nov 25, 2024
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{$CLEO .cs}
0000:


REPITA
ESPERE 0
ATÉ 0AFA: SAMP_ESTÁ_PRONTO
0661: NOP "por OpcodeXe"
0661: NOP "www.ugbase.eu"


0C6A: 33@ = criar_thread_personalizado_no_rótulo @ColorLoop
0B6D: 31@ CREATE_FONT "Arial" ALTURA 10 BANDEIRAS 0x5
0@ = FALSO
0B34: "rem" @rem

//cor


EMBORA VERDADEIRO
ESPERE 0
SE
0@ == VERDADEIRO
ENTÃO
SE
8B8C: samp está_cursor_ativo
ENTÃO
0B8D: HABILITAR_CURSOR_COM_MODO_3
FIM
0B5A: obter_resolução_de_tela 1@ 2@
2@ = 0
2@ += 5
1@ /= 2
0B6B: 20@ = FONTE 31@ TEXTO "DESTRUIDOR DE CARROS" COMPRIMENTO
0016: 20@ /= 2
0062: 2@ -= 20@ // (int)
0AB4: 20@ VARIÁVEL= 206
0B6F: FONTE 31@ draw_text "DESTRUIDOR DE CARROS" pos 1@ 2@ cor 20@





3@ = 50,0
4@ = -1
0B5E: obter_posição_do_cursor 1@ 2@

0B5F: converter_coordenadas_de_tela_de_janela 1@ 2@ para_coordenadas_de_tela_de_jogo 1@ 2@

SE
0AE2: 6@ = random_vehicle_near_point 0.0 0.0 0.0 in_radius 99999.0 find_next 0 pass_wrecked 0
ENTÃO
REPITA
SE
056E: carro 6@ definido
ENTÃO
SE
02CA: carro 6@ bounding_sphere_visible
ENTÃO
0407: store_coords_to 7@ 8@ 9@ from_car 6@ com_deslocamento 0,0 0,0 0,0
0B55: converter_coordenadas_3D 7@ 8@ 9@ para_tela 10@ 11@
0B5F: converter_coordenadas_de_tela_de_janela_10@ 11@ para_coordenadas_de_tela_de_jogo 10@ 11@
0509: 12@ = distância_entre_XY 1@ 2@ e 10@ 11@
SE
0035: 3@ >= 12@ // (flutuante)
ENTÃO
0087: 3@ = 12@ // (flutuante)
0085: 4@ = 6@ // (int)
FIM
FIM
FIM
ATÉ 8AE2: 6@ = random_vehicle_near_point 0,0 0,0 0,0 in_radius 99999,0 find_next 1 pass_wrecked 0
FIM











SE
056E: carro 4@ definido
ENTÃO
0AB1: @CARRO_LIMITADO 1 4@
0AC8: 14@ = alocar_tamanho_de_memória 64
0441: 13@ = modelo do carro 4@
0ADB: 14@ = modelo_do_carro 13@ nome
0407: store_coords_to 15@ 16@ 17@ from_car 4@ com_deslocamento 0,0 0,0 0,0
0B55: converter_coordenadas_3D 15@ 16@ 17@ para_tela 18@ 19@
0B6B: 20@ = FONTE 31@ TEXTO 14@ COMPRIMENTO
0016: 20@ /= 2
0062: 18@ -= 20@ // (int)
0AB4: 20@ VARIÁVEL= 206
0B6F: FONTE 31@ desenhar_texto 14@ pos 18@ 19@ cor 20@
0AC9: memória_alocada_livre 14@
SE
0AB0: 1
ENTÃO
SE
0B2C: samp 5@ = obter_id_do_veículo_por_alavanca_do_carro 4@
ENTÃO
0@ = FALSO
0B5D: CURSOR_ENABLED = FALSO
6@ = Carro.Saúde(4@)
Carro.Saúde(4@) = 0
PARA 7@ = 0 A 10
ESPERE 0
SE
056E: carro 4@ definido
ENTÃO
0C82: forçar_sincronização_desocupada 5@ seat_id 1
0BD4: enviar_veículo_destruído 5@
se 80DF: ator $PLAYER_ACTOR dirigindo
então
0C83: amostra force_onfoot_sync
fim
FIM
FIM
SE
056E: carro 4@ definido
ENTÃO
Carro.Saúde(4@) = 6@
046C: 7@ = carro 4@ motorista
SE
056D: ator 7@ definido
ENTÃO
8@ = 20
OUTRO
8@ = 10
FIM


PARA 9@ = 1 A 8@
SE
856E: carro 4@ definido
ENTÃO
QUEBRAR
FIM
0AC8: 14@ = alocar_tamanho_de_memória 84
0AB4: 21@ VARIÁVEL= 206
33@ = 0
REPITA
ESPERE 0
SE
856E: carro 4@ definido
ENTÃO
QUEBRAR
FIM
0AB1: @CARRO_LIMITADO 1 4@
0AD3: 14@ = formato "Temporizador: %d/%d" 9@ 8@
0407: store_coords_to 15@ 16@ 17@ from_car 4@ com_deslocamento 0,0 0,0 0,0
0B55: converter_coordenadas_3D 15@ 16@ 17@ para_tela 18@ 19@
0B6B: 20@ = FONTE 31@ TEXTO 14@ COMPRIMENTO
0016: 20@ /= 2
0062: 18@ -= 20@ // (int)
SE
02CA: carro 4@ bounding_sphere_visible
ENTÃO
0B6F: FONTE 31@ desenhar_texto 14@ pos 18@ 19@ cor 21@
FIM
ATÉ 33@ > 1005
0AC9: memória_alocada_livre 14@

FIM


FIM





FIM
FIM
FIM

SE
// 00DF: ator $PLAYER_ACTOR dirigindo
0AB0: 2
ENTÃO
0@ = FALSO
0B5D: CURSOR_ENABLED = FALSO
FIM




FIM
FIM





:rem
SE
0@ == FALSO
ENTÃO
0@ = VERDADEIRO
OUTRO
0@ = FALSO
0B5D: CURSOR_ENABLED = FALSO
FIM
0B43: cmd_ret


:CARRO_LIMITADO
0085: 1@ = 0@ // (int)
0441: 2@ = carro 0@ modelo
10@ = 0xFF000000
//0AB4: 10@ VARIÁVEL= 206
25@ = 3
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_A 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_C 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_C 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_B 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_B 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_D 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_D 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_A 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_E 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_G 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_G 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_F 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_F 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_H 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_H 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_E 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_A 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_E 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_B 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_F 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_C 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_H 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_D 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 6@ 7@
0AB1: @GET_MODEL_DIMENSION_G 1 2@ ARMAZENAR_EM 3@ 4@ 5@
0407: armazenar_coordenadas_para 3@ 4@ 5@ do_ator 1@ com_deslocamento 3@ 4@ 5@
0B55: converter_coordenadas_3D 3@ 4@ 5@ para_tela 8@ 9@
SE
00C2: esfera_na_tela 3@ 4@ 5@ raio 1.0
ENTÃO
0B68: renderizar draw_line_point1 6@ 7@ point2 8@ 9@ com 25@ cor 10@
FIM
/////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////
0ab2: 0




:GET_MODEL_DIMENSION_A // UNTEN VORNE LINKS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
2@ *= -1,0
0AB2: 3 1@ 2@ 3@


:GET_MODEL_DIMENSION_B // UNTEN HINTEN RECHTS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
1@ *= -1,0
0AB2: 3 1@ 2@ 3@


:GET_MODEL_DIMENSION_C // UNTEN VORNE RECHTS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
1@ *= -1,0
2@ *= -1,0
0AB2: 3 1@ 2@ 3@

:GET_MODEL_DIMENSION_D // UNTEN HINTEN LINKS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
0AB2: 3 1@ 2@ 3@


/// OBENSECÇÃO:

:GET_MODEL_DIMENSION_E // UNTEN VORNE LINKS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
4@ *= -1,0
0AB2: 3 4@ 5@ 6@


:GET_MODEL_DIMENSION_F // UNTEN HINTEN RECHTS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
5@ *= -1,0
0AB2: 3 4@ 5@ 6@


:GET_MODEL_DIMENSION_G // UNTEN VORNE RECHTS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
4@ *= -1,0
5@ *= -1,0
0AB2: 3 4@ 5@ 6@

:GET_MODEL_DIMENSION_H // UNTEN HINTEN LINKS
07E4: obter_modelo 0@ dimensões_cantoA_para 1@ 2@ 3@ dimensões_cantoB_para 4@ 5@ 6@
0AB2: 3 4@ 5@ 6@





:Loop de cores
0000:

CONST
R = 1@
G = 2@
B = 3@
FIM

EMBORA VERDADEIRO
ESPERE 0
R = 255
G = 0
B = 0
PARA B = 0 A 255
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
B = 255

PARA R = 255 ATÉ 0
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
R = 0

PARA G = 0 A 255
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
G = 255

PARA B = 255 ATÉ 0
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
B = 0
PARA R = 0 A 255
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
R = 255
PARA G = 255 ATÉ 0
ESPERE 0
GOSUB @SORTEIO
FIM
G = 0
FIM

:EMPATE
0B67: renderizar um 0xFF RGB para_argb 4@
0AB3: VARIÁVEL 206 = 4@
retornar
 

SeshBR

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I love this Cleo, I downloaded it here many years ago
although, I wanted to convert it to Lua. It's easier to rename the file and hide it for possible screens from server administrators.
 

SeshBR

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As pessoas estão adorando o rem.cs @Opcode.eXe melhor CLEO já criado??
pPlease, if you can convert it to .Lua I will be very grateful, this mod helps a lot to keep the orgs vehicles organized. Even if it takes 10 seconds for this to happen it helps a lot[forgive my bad English]
 
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